Profix Manager, CTI

Profix manager je moderním softwarovým nástrojem, který rozšiřuje služby telekomunikačního systému OpenScape 4000. Program umožňuje kromě základní funkce konfiguračního managementu řadu dalších služeb jako Fault management pro sledování provozních stavů systému, podporu CTI pro obsluhu volání z počítače či vybudování jednoduchého CallCentra pro směrování hovorů.

Profix Directory

Modul Directory zajišťuje zobrazení jména volajícího na displeji digitálních nebo IP telefonních přístrojů. Jméno je vyhledáno podle telefonního čísla volajícího v centrální databázi (PROFIX, CRM, ERP, OUTLOOK, LDAP) a na displeji telefonu zobrazeno modulem DIRECTORY.

                                           

Konfigurační management

Konfigurační management (CM) pokrývá všechny základní potřeby pro nastavování systému OpenScape 4000. CM podporuje i management nejmodernějších služeb systému, jako například definici IP přístrojů.

Mezi základní funkce CM patří:

  • Konfigurace telefonů OptiPoint500, konfigurace optiPoint Adaptérů
  • Konfigurace všech typů PIN systému OpenScape4000, Konfigurace přesměrování
  • Konfigurace funkcí tlačítek a zkrácených voleb
  • Konfigurace skupinových přípojek, skupin převzetí volání, šéf-sekretářských skupin, komunikačních skupin (COM)
  • Konfigurace poboček typu ISDN S0 a ISDN S2, konfigurace ISDN sběrnice

Fault Reporting – PROFIX AFR MANAGER

Profix AFR Manager slouží pro odesílání provozních a chybových stavů ústředny Hicom/OpenScape pomocí elektronické pošty či prostřednictvím síťového management protokolu (SNMP Trapu) na dohledové centrum. Dohledovým centrem může být například management HP Open View, kterým se sleduje veškerá výpočetní a telekomunikační technika ve firmě.

Systém AFR tak monitoruje například:

  • Aktuální stav ústředny, periferních desek
  • Stav telefonů a VoIP technologií
  • Bezdrátový systém Cordless
  • ISDN linky do veřejné sítě
  • Stav napájecích zdrojů

Obsluha telefonu z PC (CTI)

Profix CTI Manager slouží jako telefonní rozhraní mezi PC a ústřednou a umožňuje tak používat z počítače většinu telefonních služeb, jako například volba čísla, příjem hovoru, předání, konference a podobně.

                           CTI klient

Služby CTI Client/Server

  • Volba čísla, vyzvednutí a zavěšení hovoru
  • Příjem hovoru, přepojení s přihlášením a bez přihlášení
  • Konference, střídání hovorů, vyhledání jména v DB, zobrazení jména volajícího
  • Seznam příchozích volání, centrální adresáře
  • Mobilita – klient se může ke svému telefonu přihlásit z libovolného PC

Směrování hovorů (PROFIX CallCentrum – PCC)

PROFIX CallCentrum (PCC) je modul, který splní požadavky na základní směrování hovorů včetně tabulkového a grafického vyhodnocení provozu CallCentra.

Základní vlastnosti PCC:

  • Směrování příchozích hovorů na konkrétního operátora.
  • PCC může obsahovat více tzv. projektových čísel, přičemž každé toto projektové číslo podléhá vlastním pravidlům směrování
  • PCC kontroluje obsazenost operátorů a v případě že operátor hovoří, použije další volné číslo v projektu
  • U operátora se v případě příchozího hovoru zobrazí informační/editační okno, kde se zobrazí veškeré informace o zákazníkovi a všech uskutečněných hovorech
  • Veškeré hovory v rámci CallCentra lze zobrazit v tabulce, případně v grafu

Soubory ke stažení

Katalogové listy

Návody

Instalace

Z našeho e-shopu

JABRA PRO 9470

Špičková handsfree náhlavní souprava pro telefon, mobil i PC Softphone zároveň. Digitální potlačení šumu.

9 558,00 Kč

Polycom SoundStation 2 s LCD EX

Kompaktní audiokonferenční systém pro analogovou telefonní linku. Konferenční telefon pro středně velkou zasedačku (až 15 lidí). Vybavení je shodné s modelem Soundstation 2, ale pro ještě lepší kvalitu přenosu můžete k SoundStation 2 EX připojit ještě 2 externí mikrofony.

15 750,00 Kč

APENEX s.r.o.  Váš spolehlivý partner pro prodej a servis komunikačních systémů a informačních technologií


Kontaktní informace >   Naše certifikáty >   Apenex reference >

© APENEX s.r.o. 2014 - 2017, developed by: UNIPEX CZ