HiPath 3000

Systém HiPath3000 je moderní telekomunikační systém PBX pro malé a střední firmy do 1000 účastníků. Jednotlivé systémy lze navzájem propojovat prostřednictvím ISDN linky nebo Internetového protokolu přes datovou síť. Všechny varianty podporují více jak 1000 klasických telefonních služeb typu přepojení hovoru, konference, střídání hovoru, identifikace privátních hovorů, směrování hovorů nejlevnější cestou (LCR) a podobně. Základní systém HiPath3000 podporuje prostřednictvím integrované Internetové hlasové brány VoIP telefonii. Při přechodu na Internetovou telefonii není nutné měnit systém ani žádnou z jeho částí. HiPath3000 je modulární systém a lze jej jednoduše rozšířit o další porty. Systém je připraven pro nové verze software a lze v budoucnu jednoduše provést Upgrade systému (přehrání nové softwarové verze).

Hardware HiPath3000

  • HiPath3300
  • HiPath3350
  • HiPath3500
  • HiPath3550
  • HiPath3800

Vlastnosti

Klasické telefonní služby

  • Šéf sekretářské skupiny
  • Skupiny převzetí hovorů
  • Řada možností směrování hovorů
  • Komfortní pracoviště spojovatelky na PC
  • Sledování poplatků přes komfortní rozhraní na PC
  • Připojení všech aplikací do systému přes počítačovou síť – poplatky, konfigurační management, CTI, CallCentrum
  • Směrování hovorů nejlevnější cestou (LCR) – směrování na základě času, oprávnění, ceny hovoru
  • Linková tlačítka – zobrazení stavu linek na více telefonech
  • Připojení na centrální firemní adresář (LDAP)
  • Komfortní spojovatelské pracoviště

 

Voice over Internet Protokol (VoIP)

  • Připojení IP telefonu
  • Podpora otevřených standardů IP telefonie (SIP, H.323) pro připojení telefonů jiných výrobců
  • Možnost připojení softwarového IP klienta (telefonování z PC)
  • Šifrování – zabezpečení přenosu hlasu přes Internet protokol proti odposlechu
  • Propojení více různých systémů HiPath přes Internet protokol – volání zdarma mezi systémy HiPath například přes síť Internet
  • Připojení přes protokol SIP na veřejného operátora – vysoká úspora nákladů na telefonování
  • Mobilita IP telefonů – uživatel se může přihlásit pod vlastním účtem kdekoliv v síti Hipath systémů
  • Bezdrátová telefonie standardu WiFi

 

Rozšiřující aplikace pro HiPath3000

  • Zákaznická centra, kontaktní centra (CallCenter) – HiPath ProCenter
  • Integrace obsluhy telefonu do PC- CAP Server (vytáčení kontaktů z Outlooku)
  • Rozhraní pro zákaznické aplikace – například předávání volajícího čísla do zákaznické databáze a vyhledání všech informací o této firmě
  • Integrovaná hlasová pošta (bez nutnosti externího PC)
  • Fault Management – systém pro sledování stavů systému HiPath3000 a grafické zobrazení.
  • Centrální administrační server DLS pro hromadnou konfiguraci a softwarovou aktualizaci IP telefonů

Soubory ke stažení

Katalogové listy

Návody

Z našeho e-shopu

JABRA kabel QD/RJ11, kroucený 2m

Kroucený kabel pro připojení většiny stolních telefonů s RJ.

531,00 Kč

Gigaset A415A

Gigaset A415A je jednoduchý analogový telefon se záznamníkem. Splní základní požadavky na moderní bezšnůrový telefon s podsvícenám displejem.

1 090,00 Kč

APENEX s.r.o.  Váš spolehlivý partner pro prodej a servis komunikačních systémů a informačních technologií


Kontaktní informace >   Naše certifikáty >   Apenex reference >

© APENEX s.r.o. 2014 - 2017, developed by: UNIPEX CZ