Migrace stávající PBX

Přechod ze stávajcí firemní ústředny na novou není snadný. Když to ale necháte na odbornících, zaznamenáte výhody a samotného převodu si ani nevšimnete. Inovací firemních komunikačních řešení se zabýváme více než 15 let a můžeme se pochlubit desítkami referenčních zakázek.  

Zajistíme kompletní přechod na novou firemní ústřednu

Spolu s vámi navrhneme řešení, které bude nejvýhodnější pro vaši společnost a její komunikační potřeby. Budeme myslet nejen na stávající stav, ale vezmeme v potaz i váš možný růst, rozšiřování či stěhování.

Co všechno pro vás můžeme udělat?

Instalace nového HW a SW

  • Zajištění servisní podpory a dostupnost náhradních dílů
  • Záruka na celý systém 24 měsíců s možností prodloužení na 48 měsíců
  • Vysoká spolehlivost systému – minimalizace výpadků telefonního provozu
  • Technická podpora ze strany výrobce

Úspora nákladů

  • Snížení provozních nákladů
  • Nižší servisní nároky - jednoduchá správa systému
  • Nulové náklady na náhradní díly – obnovená záruka na 24 měsíců
  • Nižší spotřeba energie
  • Jednoduchá mobilita pracovníků prostřednictvím IP telefonů
  • Připojení na SIP operátora znamená úsporu poplatků při volání do veřejné sítě přes Internet protokol
  • Připojení externích zaměstnanců z celého světa – volání zdarma mezi zaměstnanci
  • Podpora VoIP Trunking – propojení různých ústředen přes IP protokol = volání zdarma mezi lokalitami
  • Připojení GSM brány s funkcí automatického směrování zpětného volání

Nové služby

  • Zvýšení efektivity práce prostřednictvím řady nových služeb pro usnadnění telefonování – např. vytáčení z Outlooku
  • Podpora VoIP koncových přístrojů – možnost připojit IP telefony Siemens případně SIP IP telefony jiných výrobců, připojení Softwarových klientů (telefonování přímo z PC)
  • Připojení nových telefonů OpenStage
  • Vybudování moderní bezdrátové sítě DECT (telefonování prostřednictvím telefonů Gigaset)
  • Bezdrátové telefonování prostřednictvím sítě WiFi

Podpora aplikací na novém systému OpenScape 4000

  • Telefonování z PC – prostřednictvím aplikace CTI můžete na všech telefonech (i analogových) vytáčet telefonní čísla či ukládat seznam příchozích a odchozích hovorů včetně řady dalších služeb
  • Přístup do centrálního adresáře přímo z telefonu – na nových telefonech OpenStage lze přímo vyhledávat v centrálním seznamu kontaktů prostřednictvím protokolu LDAP
  • Moderní hlasová a faxová pošta HiPath Xpressions s webovým rozhraním, odesílání vzkazů do mailu, automatická spojovatelka, odesílání SMS zpráv
  • CRM – propojení telefonního systému se SW produkty pro řízení komunikace se zákazníkem
  • CallCentrum – moderní pracoviště pro obsluhu telefonních hovorů na zákaznické lince

Zajištění servisní podpory

Na nový telekomunikační systém drží společnost APENEX standardní záruční doby.

V rámci servisní podpory zajišťujeme:

  • Krátké reakční časy
  • Technickou podporu včetně telefonické konzultace
  • Dálkový dohled
  • Dostupnost náhradních dílů
  • Technická školení

Z našeho e-shopu

Jabra BIZ 2300 nc duo

Jabra BIZ 2300 vypadá robustně, ale je tak lehká, že po chvilce zapomenete, že ji máte na hlavě. To ale není jediná výhoda, této náhlavní soupravy! Perfektně odstraňuje okolní hluk, a tak je vhodná i do hlučného prostředí.

3 519,00 Kč

JABRA GN 2100 nc, flex, duo

Vyšší řada, výborný zvuk i design, pro hlučné prostředí (na obě uši). Ohebné raménko s mikrofonem.

4 716,00 Kč

APENEX s.r.o.  Váš spolehlivý partner pro prodej a servis komunikačních systémů a informačních technologií


Kontaktní informace >   Naše certifikáty >   Apenex reference >

© APENEX s.r.o. 2014 - 2017, developed by: UNIPEX CZ