Migrace stávající PBX

Přechod ze stávajcí firemní ústředny na novou není snadný. Když to ale necháte na odbornících, zaznamenáte výhody a samotného převodu si ani nevšimnete. Inovací firemních komunikačních řešení se zabýváme více než 15 let a můžeme se pochlubit desítkami referenčních zakázek.  

Zajistíme kompletní přechod na novou firemní ústřednu

Spolu s vámi navrhneme řešení, které bude nejvýhodnější pro vaši společnost a její komunikační potřeby. Budeme myslet nejen na stávající stav, ale vezmeme v potaz i váš možný růst, rozšiřování či stěhování.

Co všechno pro vás můžeme udělat?

Instalace nového HW a SW

  • Zajištění servisní podpory a dostupnost náhradních dílů
  • Záruka na celý systém 24 měsíců s možností prodloužení na 48 měsíců
  • Vysoká spolehlivost systému – minimalizace výpadků telefonního provozu
  • Technická podpora ze strany výrobce

Úspora nákladů

  • Snížení provozních nákladů
  • Nižší servisní nároky - jednoduchá správa systému
  • Nulové náklady na náhradní díly – obnovená záruka na 24 měsíců
  • Nižší spotřeba energie
  • Jednoduchá mobilita pracovníků prostřednictvím IP telefonů
  • Připojení na SIP operátora znamená úsporu poplatků při volání do veřejné sítě přes Internet protokol
  • Připojení externích zaměstnanců z celého světa – volání zdarma mezi zaměstnanci
  • Podpora VoIP Trunking – propojení různých ústředen přes IP protokol = volání zdarma mezi lokalitami
  • Připojení GSM brány s funkcí automatického směrování zpětného volání

Nové služby

  • Zvýšení efektivity práce prostřednictvím řady nových služeb pro usnadnění telefonování – např. vytáčení z Outlooku
  • Podpora VoIP koncových přístrojů – možnost připojit IP telefony Siemens případně SIP IP telefony jiných výrobců, připojení Softwarových klientů (telefonování přímo z PC)
  • Připojení nových telefonů OpenStage
  • Vybudování moderní bezdrátové sítě DECT (telefonování prostřednictvím telefonů Gigaset)
  • Bezdrátové telefonování prostřednictvím sítě WiFi

Podpora aplikací na novém systému OpenScape 4000

  • Telefonování z PC – prostřednictvím aplikace CTI můžete na všech telefonech (i analogových) vytáčet telefonní čísla či ukládat seznam příchozích a odchozích hovorů včetně řady dalších služeb
  • Přístup do centrálního adresáře přímo z telefonu – na nových telefonech OpenStage lze přímo vyhledávat v centrálním seznamu kontaktů prostřednictvím protokolu LDAP
  • Moderní hlasová a faxová pošta HiPath Xpressions s webovým rozhraním, odesílání vzkazů do mailu, automatická spojovatelka, odesílání SMS zpráv
  • CRM – propojení telefonního systému se SW produkty pro řízení komunikace se zákazníkem
  • CallCentrum – moderní pracoviště pro obsluhu telefonních hovorů na zákaznické lince

Zajištění servisní podpory

Na nový telekomunikační systém drží společnost APENEX standardní záruční doby.

V rámci servisní podpory zajišťujeme:

  • Krátké reakční časy
  • Technickou podporu včetně telefonické konzultace
  • Dálkový dohled
  • Dostupnost náhradních dílů
  • Technická školení

Z našeho e-shopu

OpenStage Key Module 40, lava

OpenStage Key Module 40/40T/40G pro připojení k OpenStage 40.

3 814,00 Kč

JABRA GN 2100 nc, flex, mono  3v1

Náhlavka na jedno ucho. Lehká, vysoce kvalitní a odolná. Mikrofon s technologií potlačení hluku a ohebným raménkem.

4 716,00 Kč

APENEX s.r.o.  Váš spolehlivý partner pro prodej a servis komunikačních systémů a informačních technologií


Kontaktní informace >   Naše certifikáty >   Apenex reference >

© APENEX s.r.o. 2014 - 2017, developed by: UNIPEX CZ