Hotelové aplikace

Hospitality Service Center Connect


HSC je navržený jako otevřený systém. V základní konfiguraci podporuje nejdůležitější integrace (integrace PBX, PMS integraci, přístup k vysokorychlostnímu internetu, systémy automatizace budov…). Další integrace jsou možné bez problému prostřednictvím velice otevřené systémové architektury.
Otevřená architektura zajišťuje progresivní investici a vyžaduje jen minimální klientský hardware.

HSC Connect Hotelový aplikační server je inteligentní řešení, které systém Siemens HiPath rozsahem služeb komunikační platformu pro Front-Office-oblast v hotelu otevírá, čímž se dosáhne silného propojení těchto dvou systémů. Díky této skutečnosti ulevíte zaměstnancům a zvýšíte komfort hostů. HSC Connect je k dispozici pro všechny HiPath 3000 a HiPath 4000. Výrobcům F/O-systémů nabízí toto řešení také výhody, že poskytuje jednoduché, standardizované hotelové rozhraní. Popis protokolu je zveřejněný a je k dispozici všem poskytovatelům F/O řešení.

 

Prostřednictvím tohoto standardního hotelového rozhraní jsou mimo jiné k dispozici tyto funkce:

  • Přihlášení/odhlášení ubytování s uvolněním/zablokováním telefonního oprávnění
  • Zapsání jména k identifikaci volání
  • Služba zadání buzení
  • Stav pokoje
  • Stav minibaru
  • Příjem zpráv (světelná dioda čekající zprávy)
  • Klid od telefonu (Nerušit)
  • Správa virtuálních čísel

Kromě toho mohou být integrovány možnosti rozšíření jako:

  • Modul buzení
  • Modul hlasové pošty
  • Modul faxu
  • Nebo speciální software správy nákladů za hovory
  • HSC Connect je zaměřen na hotely, které již disponují běžným Front-Office systémem a chtějí navázat tímto TK-systémem. To mohou být nezávislé stejně jako řetězcové hotely.

Soubory ke stažení

Katagolové listy: